Здача об'єктів в експлуатацію

Здача об'єктів в експлуатацію | Послуги БТІ

Передача об'єкта в експлуатацію вважається важливим етапом, який завершує будівництво і дозволяє виконати підключення комунікацій – світла, води, каналізації, опалення. Вводиться в експлуатацію може тільки той об'єкт, який готовий до повноцінного використання. Крім того, якщо об'єкт не переданий в експлуатацію, то у його власника немає можливості проводити з цим об'єктом будь-які дії, тобто неможливо його продати, подарувати або використовувати як заставне майно при кредитуванні, або передавати його в спадщину.

 

Введення в експлуатацію являє собою процедуру, після якої можна отримати довідку про право власності на будинок або квартиру.

Для введення потрібен певний пакет документів, що складається з усіх основних свідчень і реєстрацій, бо відсутність чи невідповідність якогось з документів може негативно позначитися на введенні будинку в експлуатацію. Тому сьогодні активно використовується практика, коли будинок повністю зведений і тільки після цього починається збір основних документів і безпосередньо введення його в експлуатацію.

На підставі Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» всі об'єкти нерухомості поділяються на 5 категорій складності, виходячи з цього, і визначається необхідний пакет документів для введення об'єкта в експлуатацію.

Документи, які потрібні для введення в експлуатацію будинку:

• декларація, яка підтверджує готовність об'єкта до використання;

• сертифікат відповідності, видатний на основі акту готовності будинку до використання.

Сьогодні працює закон, який зобов'язує вводити в експлуатацію і самобуди.

Самобуд є об'єктом, який був зведений власними силами, без отримання дозвільних документів на проведення будівельних та інших робіт. Якщо у самобуду немає ніяких документів, отже, він не введений в експлуатацію. До даної категорії відносяться гаражі. Сам процес оформлення гаража має певні особливості, з якими Вас зможе ознайомити наш консультант.

Складність процедури введення в експлуатацію самобуду буде залежати від дати зведення і від його здачі (дана процедура також має ряд своїх особливостей).

Незалежно від того, на яких підставах було зведено об'єкт, та чи є усі необхідні документи, для введення його в експлуатацію потрібні певні зусилля. Тому ми пропонуємо Вам звернутися до нас і не думати про численні черги, витрачати свій час та сили на оформлення усіх необхідних документів. Ми за Вас все зробимо, а Вам потрібно буде прийти та забрати готову документацію.

 

Адреса відділень

м Ірпінь вул. Соборна, 109

смт. Гостомель: вул. Свято-Покровська, 9-з

Ми відкриті

Для Вас відкриті 3-ри відділення

Пон-лок | П'ятниця: 9-00 по 17-00

Субота: 9-00 по 12-00

Телефони

Ірпінь: 068 383-63-21

Гостомель: 097 664 80 30